RSS 2.0

cold as ice

Ruggigt kallt har det börjat bli nu! Känner att vintern är på gång och jag verkligen hoppas att den går snabbt förbi lilla Sverige.. fast det jag tvekar på. Usel uppdatering beror på läxor, kompisar och inte ork att sitta vid datorn.
Igår var jag och shoppade med Amanda som var skitkul och på kvällen tittade vi på film med Elin. Eftersom jag har tappat bort min mobil sladd så ska jag låna Elins och därför kan det ta ett tag tills jag får upp shoppingbilderna. Men där är iaf plaggen jag köpte och nån av de blir det imorgon.
Jag har bara en fråga: vet någon vart man kan hitta snygga vinterboots/stövletter med lite klack? Helst svarta. Tipsa gärna tack!

Kommentarer
Postat av: anna

fina kläder! :)

2009-10-04 @ 22:12:48
Postat av: anna

fina kläder! :)

2009-10-04 @ 22:13:16
Postat av: emmi

heej mickan!Jag vill jätte gärna ha en ny designe av dig. Jag ska ju säga till dig hur den ska vara men kan inte du bara överaska mig. Jag gillar Rosa och svart<33333

2009-10-04 @ 22:51:54
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback