RSS 2.0

1 november

Gårkvällen blev lyckad! Lilla Hedvig glämde sitt hårspänne här hemma men annars fick de med sig allt. Haha alltid något som blir kvar.
1 November idag och jag har söndagsångest. Ska absolut inte göra någonting idag förutom att plugga och städa. Gissa vad jag gjorde igår då? STÄDA. Shit vad det behövdes, har inte städat på år och dar. Usch tänker ni nu och usch tänker jag oxå. Det var verkligen dags. Man orkar aldrig städa, det är så fruktansvärt tråkigt. Fast inte om man sätter på musik och dansar med kvasten eller var man nu städar med haha. Man kan tillexempel dansa till den här bra låten!
simma lungt

Kommentarer
Postat av: Alicia

jätte fin blogg!

2009-11-02 @ 18:31:46
URL:
Postat av: jojo

Guud, lyssnar du också på den låten!?:O

Visst är den bra:D

2009-11-03 @ 22:19:01

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback