RSS 2.0

wonder

Ångest, panik och trötthet gör att bloggen kommer i sista hand just nu.. sorry for that men skola och kompisar räknar jag först, alltid.
Min förkylning har fortfarande inte helt gått bort! Jag fortsätter snuva till då och då. Det har pågått mer än en vecka. Pollentabletter tar jag varje dag så jag tror inte att det är det.. men det kan ju påverka lite grann.
På lördag har jag en fotosession med Amanda och Elin bokad! Det ska bli jättekul att få fota de skönheterna. Bilder kommer ni få se iaf så jag hoppas att det dyker in lite fler folk i helgen. Bloggen blir mkt roligare med bilder men jag har inte laddat över några från kameran än... Ni får en gammal bild. (Eller den är en vecka men för mej är det gammal)
Senare ikväll ska jag göra franska-läxa och byta lakan, sen får ni se vad jag har ritat idag när jag kom hem :) schpännandää!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Mickan! Vilken tid på lördag? :D fan vad roligt! Pusspådig

2009-05-13 @ 19:31:53
URL:
Postat av: Amanda

haha :D jag prvade den rosa igår, men kom på att det inte är min färg alls. hittade en annan i tidningen från mattiew collection du vet den som går på reklamen :p? den va oxå rosa typ i samma modell fast med tyrkost i sig o blommig :D satsa på den rosa, tror det är din färg! KRAM

2009-05-13 @ 19:38:39
URL:
Postat av: Amanda

ja elva blir kanon :D passar bra för mig iallafall! åh vad spännande det ska bli ;) vad är temat tänkte du? PUSS

2009-05-13 @ 19:40:20
URL:
Postat av: Amanda

jaaa precis :] men den rosa var ändå inte som jag trodde (som den såg ut på hemsidan) den va lite mer hudfärgad, förstår du? den smälte in väldigt mycket i min hy om man säger så :p haha kraaam

2009-05-13 @ 19:42:58
URL:
Postat av: Amanda

GUD vad kul det låter :D fast jag känske är lite blyg... hehe! ska jag ha några speciella kläder? det kan ju va bra att ta med sig kanske? (:

2009-05-13 @ 19:44:33
URL:
Postat av: Anonym

det tycker jag du ska göra :D njaaa, har tappat nästan all färg :(

2009-05-13 @ 19:45:21
Postat av: Amanda

åååh mickan det låter ju superroligt :D låter skitkul med vatten, det blir ju säkert jättetuffa bilder! kan jag ta ett vanligt linne typ o mina slappa chinos :) nu ska jag plugga spanish, prov på måndag :( vi hörs :D ses imorn, då får vi snacka lite! kramkramkram

2009-05-13 @ 20:07:03
URL:
Postat av: minäy

Sv:

Ja hoppas det :)

du tar fina bilder faktiskt, vilken kamera användr du :) ?

2009-05-13 @ 20:18:16
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback