RSS 2.0

Every footstep has to make you feel walking

Tjabba!
Dagen har varit bra och kort :) Men äntligen börjar det närma sig slutet av dagen och av veckan! Halva veckan har redan gått och det kändes som om det var sportlov nyss!
Jag har iaf inte några läxor förutom att man ska ha med sej en nyhet imorron! -.- Just nu håller jag på att fixa lite till Annikas födelsedagsfest som är på fredag :) Vet inte vilka som kommer men få är det! Jag tror att jag ska sova borta hos Elin o Frida med Jennie då. Vi får se... Presinter får hon på morgonen och ni får kort på det när jag har gett henne. (Hon kanske läser bloggen och då blir det ingen överraskning om jag säger vad det är här och nu) P&K
/mickan


I count every footstep you take, even if I don´t see them so well. You are always gonna be my best friend.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Dom va skit snygga! Va tvungen att knycka bilden i från dig :)

2009-03-05 @ 20:29:44
URL:
Postat av: Nathalie

Kommer du ihåg Nathalie Blomqvist? Iloveister.blogg.se va den förra :)

2009-03-05 @ 20:32:55
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback