RSS 2.0

Lite av dagen

Idag har jag mest stressat mej igenom dagen. Gick till skolan med Elin o Frida <3 Hade bild på morronen och vi började med ett nytt område. Perspektiv som det kallas! Jag har haft So-prov idag med! Jag tror att det gick bra, det kändes så. Kunde alla frågor iaf :)
Vi fick lämna in en labbraport på No:n och om alla i hela klassen klarade att lämna in den så ska vi få CHOKLADTÅRTA nästa vecka!!! :D Fatta vilken glädje läxan gav alla! Det är klart att man gör läxan på de villkoren. Så tycker jag att det ska vara med alla läxor. Igentligen förstår jag inte vf man har läxor överhuvudtaget. Man jobbar ju i skolan. Plus att i vuxenvärlden på jobben så har de ju inga läxor! Men de jobbar lika flitigt som vi gör. Orättvist tycker jag!

Jag har spelat tennis med min nya kjol och racket i slutet av dagen. Det gick jättebra! Det nya racket är superskönt och det är bara jag som har det , förutom Pim Pim :) Man känner sig lite proffsigare då liksom... Men ha det bra, skriver imorn. Puss o godnatt folks.
/mickan

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv; tack så mycket!! :D:D

2009-03-19 @ 21:13:54
URL:
Postat av: Sara

sv; Jaha okej. Var det du som designa din blogg?

2009-03-20 @ 22:00:08
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback