RSS 2.0

late tonight

tjaa bloggen. Ska snart äta middag och sen göra matteläxan -.-
När jag kom hem var jag ett tag med mina grannar som precis har kommit hem från Florida! De var jättebruna <3 Vi bakade lite som ni kommer få se bild på ikväll eller imorron. Jättegoda chokolate cookies :)
Jag har suttit och kollat på gamla sommar bilder. Det kanske inte var så bra för nu spricker jag av längtan! Gud vad jag var brun på Spanien bilderna! Åååh, det finns så mkt man kan göra på sommaren som man inte kan göra på vinter. Nån dag kommer en lista upp på saker som är ett måste i sommar! :) see you later, nu ropar mammsen.
/mickan

Kommentarer
Postat av: Kimberly

SV: jaha ok, jaa men då förstår jag :) rätt coolt att ha en pappa som data teckniker :D kram!

2009-03-31 @ 20:31:30
URL:
Postat av: Noris

Hihi okej, var vi så små, det var ju i sexan ^^ ?♥

2009-03-31 @ 20:33:59

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback