RSS 2.0

i´m sorry

Hej bloggen! Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag, men jag har vart väldigt upptagen denna helg. Mitt internet har inte funkat heller! Då är det ju lite svårt att skriva. Men nu sitter jag hemma hos farmor o farfar och skriver. Pappa kommer hem idaag! :D
Igår var jag o shoppade lite med bvän Elin <3 Vi var inne på Weekday, Bikbok, Gina tricot, Monki, Belle, T-shirt store m.m
Jag köpte ett par snygga ljusa jeans. Bild kommer ikväll! De är jättesköna och kommer från Weekday ofc! Riktigt nöjd med de :) Elin köpte en New York tröja men när hon kom hem så fick hon reda på att hennes syrra hade köpt en likadan :P haha, osis. Men idag ska hon åka in o byta den! Jag tycke att den var skitsnygg!
Men som sagt, pappa kommer hem idag och fixar internet så då lägger jag ut bild på byxorna ikväll. Ha det bra tills dess
/mickan

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjuu tjuu... najs blogg^^

2009-04-01 @ 20:52:08

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback