RSS 2.0

elinpelin

Idag har jag vart nästan hela dan med Elin. Sov hos henne igår! :)  mysigt mysigt. Vi hyrde film och åt chips o choklad , hihi. Bilder på det laddar jag upp efter min match ikväll. Den börjar 19.30 och jag är döötrött! "/ Vet inte om jag kommer orka med matcherna! Vi var i centrum och shoppade lite Elin o jag. Jag har funderat på några skor som är assnygga och jättesköna. Fast jag kan ju inte ha de nu eftersom det fortfarande är snö ute! :( Måste vänta typ tusen år innan det smälter bort och då rä det säkert annat mode inför sommaren, ååh! Hjälp mej att rösta på vilka som var finast i nästa inlägg, please :)
/mickan


(mobilkvalité)

Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback