RSS 2.0

listen!

Nu sitter jag och mumsar i mej nybakad rabarberpaj! Absolut favorit. Det var lite bättre väder idag, men ändå kallt.
Drog hem Matilda, Sara, Jennie och Frida hem efter skolan. Vi har elevens val i skolan och jag har valt att gå en kurs om Stockholm :) "Stockholm i mitt hjärnta, mina drömmars stad" hette kursen. Förra terminen valde jag spökkurs, den var asrolig! Hoppas den här blir lika rolig, hittills är den sådär...
På torsdag blir det Laserdom och Picknick med klassen! Fria på fredag! Gaaash vad härligt. Helt perfekt start på ett perfekt sommarlov bara om vädret bättrar sig och målnen drar här ifrån. Ska äta upp det sista och sen börjar serien, godnatt

p.s Rekomenderar att lyssna på nya låten Paranoid - Jonas Brothers (!!)

Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback