RSS 2.0

Isabella - bella

Var på Dop igår förmiddag. Isabella blev namnet, vackert! Hade på mej en ny klänning som jag ångrar att jag inte hade den på avslutningen :/ Men den kommar jag ha mkt i sommar tror jag nog.
Igår hade vi också gäster och vi hade inget vettigt för oss så vi målade graffitti på sniglar med skal!!! :O De blev iaf jättecoola :P haha fast lite äckligt vare. På tre dagar har jag kollat på Sex and the City, Mean Grils, Fjorton suger, Bring it on och Freaky Friday. Bara för att det är sånt här pissväder (!!!!!!) :(


klänning topshop, väst/cardigan massimo dutti

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jaa, det suger!! Det ska typ bli sånt väder hela Juni!! Men man får väl hoppas på Juli ;)

2009-06-17 @ 18:38:24
URL:
Postat av: emeliee

jättesöt dress :)

2009-06-17 @ 19:12:34
Postat av: Anonym

...Och jag till Italien, men då får vi väl hoppas på bra väder där nere då ;) haha

2009-06-17 @ 19:22:31

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback