RSS 2.0

hello

Sommar'n flyter på. Nästan lite för varmt väder.. kommer upp i 35 grader i solen o 27 i skuggan!
Ni har ju sett mina planer för sommaren två inlägg ner men för att få lite mer detaljerat så kommer det här:

denna vecka: i måndags. Var jag med Elin, Frida o Jennie. Vi badade. Sen sov jag hos Elin o Frida MED Jennie :)
                          i tisdags. Var jag med Amanda, Frida o Jennie. Vi badade i havet igen :) Senare badade jag o Elin hos Amanda i hennes pool. På kvällen myste vi framför tvn.
                          i onsdags. Var jag med Amanda o Elin. Vi badade i havet ännu en gång (går inte att motstå). Senare hoppade jag studsmatta hemma hos Elin o Frida. Jag åt middag hos mina föräldrars kompisar.
                          i torsdags. Var jag med Amanda. Vi badade i hennes pool och solade väldigt länge. Den dagen blev jag brunast! :) Nästan brände mej lite på kinderna...
                         idag (fredag). Har jag köpt en ny cykel!! :D Svart 28'' damcykel. Very happy (kommer att behöva den) Senare idag kanske jag träffar Amanda, Elin, Frida o Jennie :) Kanske fredagsmysar med en film.

Vill bara påminna igen att ni inte kommer se så mkt uppdatering... Jag har inget internet i mitt rum för att mamma o pappa bygger en gågarderob.

C ya :]


på midsommar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart e bilden tagen?

Det vare schysst bild ;)

2009-07-04 @ 17:20:04
Postat av: mickan

city :)

tack!

2009-07-06 @ 13:13:07
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback