RSS 2.0

konståkning = syrrans grej

Heej bloggen! hur mår ni ?
Själv är jag rätt trött och hungrig! Vi ska äta alldeles strax. När min syrra har kommit tillbaka från konståkningen. Hon tränar mycket med än vad jag gör! Hon tränar 5 ggr. i veckan!!! Jag förstår inte hur hon orkar, hon är ju ändå 2 år mindre än mig! Hon är som en liten kuttaperka som pappa säger :)
Imorron ska jag på biiio med mina tjejor och sen ska de sova hos mej. Det ska bli häärligt. Vi ska se "I taket lyser stjärnorna". Vi har läst boken i klassen och det var den bästa boken jag någonsin har läst! Ni mååste läsa den. Och äntligen har det kommit en film av boken också. Jag antar att filmen inte är lika bra som boken, men bra är den säkert!
Måste kila nu hörrni, vi ses!
/mickan


Kommentarer
Postat av: ida rehnsbo

sv: ja, han är sötast! och jättesnäll :)



när jag var liten (och fortfarande) ville jag bara prova simhopp, konståkning och cheerleading.

inget fanns i mitt område och hej hopp så blev det hård fotboll och innebandy..



jag drömmer fortfarande om konståkning och det.. lyllo er som bor där det finns mera, verkligen! (jag är töntig jag vet, men det ser så kul ut!)

2009-01-29 @ 20:31:28
URL:
Postat av: ida rehnsbo

sv: haha, men jag menar att jag bah "drömde...." och sånt ;) haha.

om jag flyttar till något större någo gång ska jag verkligen prova på tex konståkning, bara för skoj skull för en äldre nybörjargrupp typ :P haha! dt ser hur roligt ut som helst! och simhoppning också! och cheerleading... (haha, jag såg på bring it on när jag var liten) :P haha

2009-01-29 @ 21:04:35
URL:
Postat av: Nora ♥

Sv: Taack :)♥ Hoppas filmen är bra <3

2009-01-29 @ 21:25:46
URL:
Postat av: Cassandra

SVar: jaa verkligen!

2009-01-29 @ 21:44:23
URL:
Postat av: Athena

konståkare e galna, ja har en kompis som också tränar apmycket!

2009-01-29 @ 22:30:17
URL:
Postat av: Erica

svar: TACK!

jaa jag har tagit bilden själv :)

2009-01-30 @ 12:36:27
URL:
Postat av: irma

ja den boken är hur bra som helst. Vill också se filmen. Och ja, bilderna är 100% moi :)

2009-01-30 @ 19:51:15
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback