RSS 2.0

tjo bre bloggen !

jag har inte så mkt att säga idag... det jag har att säga är att skolan funkar på jättebra just nu. alla har happy face och inga läxor !
efter skolan stack jag hem till Katta med Tove och kollade lite på hennes ursnygga rum ! hon har en gå-garderob ! hur coolt är inte det ? sen kollade vi på americas funniest home videos och töntade oss framför spegeln mellan reklampauserna ;p några supersnygga kort blev det verkligen... NOT!  aja, ska  äta nu. ikväll blir det väl nån film och sen Let´s Dance. det är ju säsongstart idag ! många man känner igen är med :) t.ex bloggaren Blondinbella. have it your way,
/mickan

Kommentarer
Postat av: Amanda Strid

sv: Tack mickan :)

2009-01-09 @ 19:13:12
URL:
Postat av: ina

haha nej inga fina bilder kmr imorron NEEEEJ mickan hahhah ser ut som en gris på alla:P

2009-01-09 @ 23:49:11
Postat av: mickan

hahhaa, okeeej ! :) fast jag kan täcka för ansiktet ;) <3

2009-01-10 @ 17:23:32
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback