RSS 2.0

tjejer vettu ;)

jaa, som vanligt så har tjejer (eller iaf vi) inte så lätt för sig att bestämma vad de ska göra när de är med varann. först skulle vi göra det ena, sen skulle vi göra det andra och sen skulle vi till centrum men ingen kunde sjuttsa osv. jag har ingen bussremsa heller så... Men tillslut åkte vi iväg till centrum för pappa kom hem tidigare ! :) jag köpte en tröja som jag inte är riktigt säker på om jag ska behålla eller inte, ser mest ut som ett nattlinne :S... vad tycker ni?
/mickan


sorry för sne bild :/ (det är bilder på glasögon :p)

Kommentarer
Postat av: Amanda Strid

Taaack mickan :D superfin outfit <3

2009-01-11 @ 18:51:14
URL:
Postat av: Moniqa

den va jättefin, tycker du ska behålla den :D

fast om du inte är 100 % säker på att du vill ha den , kanske det är bättre om du lämnar tillbaks den :)

2009-01-11 @ 19:07:46
URL:
Postat av: Moniqa

SV: ja men vad smart ! det kmr bli supersnyggt :D

2009-01-11 @ 19:33:25
URL:
Postat av: a

den var riktigt snygg!<3 Men du får bestämma! hihi

2009-01-12 @ 19:29:22

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback