RSS 2.0

tillbax till kalla sverige !

nu har jag varit borta tillräckligt länge, eller vad tycker ni ? några klagomål har kommit men nu sk ajag börja blogga igen.
igår kom jag hem från spanien och fick en stor chock när jag kollade på termometern.  -9 grader !! :O
imorse så gick jag och familjen en promenad och gick ute på sjön. det va iiiis över hela. så himla fint ! det är faktist ganska skönt att vara tillbaka här. och jag längtar till imorron för då börjar skolan. jag menar... jag vill träffa alla kompisar, inget annat !
igårkväll så fick vi lite paket av mamma och pappa i eftetskott:
Wii Fit balance board
jättefin sjal
toffsar och hårspännen
ett stort vetebälte som man värmer
money

jag är jättenöjd och Wii Fit balance board är jätteroligt. man tränar upp sig till en starkare och bättre kropp (a) plus att det finns en massa balans spel som snowboard och rockring o.s.v...    pusspuss
/mickan


syrran  jag  mamma

Kommentarer
Postat av: Amanda Strid

Svar: Åh tack sötnos :D

2009-01-07 @ 18:07:55
URL:
Postat av: Nora ♥

Hihi visst är wii fit roligt :)♥

2009-01-08 @ 17:07:43
URL:
Postat av: karolina

Jag vill också ha det där spelet!:)

2009-01-10 @ 21:08:23
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback