RSS 2.0

onsdag

Efter skolan kom Matilda och Sara hem till mig <3 Vi åt lite banan kaka eller sockerkaka som jag kallar det. Vi satt vid TV:n och åt, och kollade på Smallville. Det är jättebra tycker jag! Vi satt lite vid datan sen och tog en massa fina kort. Sen har jag ett program som heter MAGIX Music Maker Silver 12. Det är nog gratis att ladda ner och det är ett musik program för att göra låtar. Man kan även spela in nånting och göra så att man låter som en kille, en bebis, helium röst, under vattnet m.m Det är jättekul :)
Just nu sitter jag hemma hos farmor och farfar. Jag ska äta middag här. Är jättehungrig så jag ska gå och kolla hur det går!
Ciaaao!
/mickan


Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback