RSS 2.0

let´s dance

Just nu kollar jag på Let´s Dance men det är ju reklam...så jag tänkte skriva ett litet snabbt inlägg.
Idag har jag bland annat åkt skridskor på idrotten. Det blev ett kort pass eftersom bussen kom sent och tog en massa på lektionen. Men det gjorde inte så mycket för jag frös ihjäl ! :S Efter idrotten så åkte jag hem till elin o frida med jennie <3 Vi åt lite mellis och jättegod glass med halvgjord kladdkaka som sås! muuuums :) det var alltså kladdkakedeg så vi tog till chokladsås på glassen. huur gott som helst! Men nu börjar det så jag måååste dra nu! Ett till inlägg kommer senare. pöss
/mickan


Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback