RSS 2.0

it´s about me

idag var det chilldag som gällde. Vi började skolan sent och åkte till ungdomsmottagningen direkt. Vi missade musiken :( Det var inte så roligt! Men efter Ungdomsmottagningens långa tal så stack jag och company hem till Mathilda och åt lunch. Det blev lassange  :)
Efter skolan hade jag piano lektion och sen åkte jag hem. Jag spelar Innocence av Avril Lavigne. Älskar den! <3 Sedan ringde söta Elin och jag sprang hem till henne. Vi gjorde franska läxan... fast det var inte så tråkigt som det kanske låter faktist! Vi skulle göra snygga broshyrer om Eiffeltornet och Notre Dame. Har nån av er vart där? Nu ska jag snart äta. Puss o kram
/bara eran mickan

Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback