RSS 2.0

finally

äntligen helg. Jag ha väntat på helgen så himla länge och äntligen är den här! Min fredags kväll blir inte riktigt som planerat. Det har uppstått vissa "komplikationer". Men jag får ändra planer. Istället blir det en mysig hemmakväll med familjen. Vi ska äta tacos och sen blir det lite popcorn o cola :) Det är ju ändå fredag! Snart börjar en ny film på tv som heter typ Cheeta Girls. Ska kolla in vad det är... är det någon som har sett 1:an?
Imorron ska jag ha tennismatcher. Två på lördag och en på söndag. Det är väldigt långt bort så jag får typ åka en timme innan eller nåt... lite jobbigt :/ Men detta var dagens inlägg, hoppas att jag kan lägga upp ett nytt senare ikväll efter filmen! Ha det bra och njut av er fredagskväll !
/mickan

lillasyrran på nyår

Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback