RSS 2.0

feltänkt

Kollade just på termometern och den visar -7 grader. Min tanke om att Sverige skulle bli varmt och resten av världen kall var kanske inte världens bästa... Fast allt kan ju förändras! Världen är så himla konstig. Allt går upp och ner. Det snöade i Spanien, klimatet överallt är jättekonstigt, börserna stiger och sjunker heeela tiden och plötsligt är inte bilar farliga utan det är något annat som stör klimatet eller vad det nu är... ? Det är bara att vänta och se.
Men idag har jag haft träning och det gick jättebra idag. Nästa helg har jag tre matcher så vi får se hur de går... Men nu måste jag fixa mina naglar. En bild får ni imorron om det är någon som är intresserad, hahha :p hugs
/mickan

Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback