RSS 2.0

tidigt slut

Idag fick vi sluta kl. 1 !! Förstå hur överlycklig jag blev när jag fick höra att man kunde stanna kvar och skriva svenskauppsatsen eller gå! Jag var redan klar med den så jag gick såklart :) Sedan hade pappa vägarna förbi så han plocka upp mej och vi körde direkt till centrum. Där plockade vi ut två lotter som vi hade vunnit på jullovet och sedan stack vi hem. Värsta turdagen jö! :) Efter att ha skrivit inlägget "favvokläder" stack jag till pianon och fick beröm för att jag hade tränat på läxan riktigt bra hahha, jag tror att jag ska skrapa lotten snart och se om vi har vunnit 3 miljoner kronon! Det är typ 1 chans på miljonen men ändå! "Plötsligt händer det". Här slänger jag upp en dagens outfit! Ha ni haft en lika bra dag som jag?
/mickan


tänk er tillsammans med svarta klackar! :)

Kommentarer
Postat av: ida

sv: tack så mkt ! :D



snygg outfit hörrö !!

2009-02-10 @ 17:20:35
URL:
Postat av: ida

hihi visst va det :) hon är verkligen världens bästa!

skit snygg outfit förresten :) vart har du köpt tröjan? <3

2009-02-10 @ 17:26:31
URL:
Postat av: ida

sv: äh skitsamma. jeanslegginsen ( eller är det vanliga jeans) var skitsnygga tycke jag :)

2009-02-10 @ 17:26:41
URL:
Postat av: Liisa

Snyggt ;)

2009-02-13 @ 21:32:39
URL:
Postat av: Anonym

skitsnyggt! vart har du köpt jeansen?

2009-02-13 @ 23:44:07
Postat av: mickan

sv; jag har köpt de på Weekday :) taack!

2009-02-14 @ 11:18:33
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback