RSS 2.0

SVAR

Här har ni svaren till alla bra frågor ni har ställt! Jag är jättenöjd. Tack så mkt! :)
/mickan


När började du blogga?
Jag började blogga någon gång i Juni 2008.

Vad är det pinsammaste som du har gjort?(om du vill berätta ja:))
Jag kommer faktist inte ihåg vad det pinsammaste jag har gjort var. Men jag kommer ihåg att för något år sedan så stod jag i en affär med mamma och kollade på en tröja som var rätt snygg. Då bankade jag lite på mammas axel och sa titta vad fin! Men när "mamma" vände sig om så var det en gammal dam jag hade bankat på. Hon sa bara jaa den var väldigt fin men jag tror inte att jag är din mamma! haha det var rätt pinsammt.

är du snabbt på att smsa? kan du smsa utan att titta eller måste du titta på knapparna och skärmen?
Jag är ganska snabb. Jag kan titta upp ibland men då blir det oftast fel :P

Om du var ett djur vilket skulle du vara och varför?
Om jag skulle vara ett djur så skulle jag nog välja att vara en hund och hoppas på att jag kommer in till en bra familj. Jag tycker att man blir väldigt omtyckt och man får mkt kärlek. Men det beror såklart helt på ägaren! Annats skulle jag nog vilja vara en Delfin. De är vackra och fria.

Vilka "lite större" bloggar läser du?
Jag läser Blondinbellas blogg och Kenzas blogg.

Vad ligger din statistik på en normal dag?
Min statistik ligger runt 60-70 besökare om dan. Inte så många men jag hoppas på fler!

Ångrar du beslut och dylikt ofta?
Inte så jätteofta. Det beror på vad det handlar om :)

Hur tror du ditt liv ser ut om tio år?
Oj! det var en svår fråga! Jag tror att jag kommer ha en man, jobba, flyttat hemifrån och kanske kanske ha ett barn?

Dricker du te? och i sådana fall, vilket te är favoriten och vilket tycker du minst om?
Jag dricker te! Mitt favoritte är Äppelte och det jag inte gillar alls är nån grön te som jag inte kommer ihåg vad det heter tyävärr "/

vad är du mest nöjd med i ditt liv? :D
Min familj och mina vänner! De är de bästa man kan ha! :)

Vad läser/läste/kommer du att läsa på gymnasiet?
Jag har faktist ingen aning! Men min dröm är nog att få läsa om fotografering och film.

- Hur länge har du bloggat?
Jag har bloggat sedan någon gång i Juni 2008. Alltså om 4 månader så har jag bloggat ett år! :D

- Vad är din favorit färg?
Min favorit färg är nog rosa :) Det finns så många olika nyanser... Brun är oxå fin färg!

- Vart har du åka någonstans, (utomlands)
Jag åker till Spanien ca. 2 ggr om året eftersom halva min släkt bor där. Sen var jag i England på klassresa! Jag har mellanlandat i många olika länder fast det kanske inte jills...

din största dröm?
Min största dröm vet jag faktist inte vad det är just nu. Men när jag var liten så var det att få en hund!

vilken är din favorit outfit?
Min favorit outfit om man använder mina kläder så är det nog den nya blåa tröjan med de höga svarta byxorna. En liten handväska och mammas högklackade skor! I ♥ it!

Vilken är din favoritfärg? :]
Min favoritfärg är nog rosa och brun :)

Din favoritglass och varför?
Min favoritglass är nog Magnum Java. Jag äälskar choklad och vanilj!

Vilken är din högsta önskan just nu?
Min högsta önskan just nu vet jag inte... Men det är väl att Elin ska komma hem oskadd :P haha

vad gör du på dagarna?
Vanliga dagar går jag i skolan -.- Och efter så är det antingen tennis, piano, läxor, kompisar. Plus bloggandet såklart!

vad ska du göra i helgen?
Nu är det helg och ikväll ska jag kanske vara med Elin. Imorron ska jag nog vara med Elin, Frida o Jennie <3

vem är din förebild?
Min förebild är nog Avril Lavigne, fast jag tror inte att jag vill bli sångerska för jag är inte världens bästa på att sjunga om man säger så... Men jag vill bli lite som Camilla :)

favoritfilm?
Freaky Friday! :)


Har du planerat att bli som t.ex kenza?
Kenza är modell och lever en dröm. Men jag tror inte att jag vill bli modell! Det är mkt åkande fram och tillbaka och man måste hålla reda på sin kropp hela tiden. Men Kenza är nog gjord för att bli modell. Hon är naturligt vacker :)

hur många unika besökare har du på en dag?
Jag har ca. 60-70 besökare om dagen.


Vart ser du dig själv om 5år?
Då tror jag att jag kör bil, festar lite med kompisar och tar studenten! :)

om du fick åka tillbaka i tiden, var och när skulle du åka då?
Jag vet inte riktigt om jag vill åka tillbaka i tiden men jag tror att jag skulle åka till 5:an. Det var bra tider och jag skulle utnyttja klassresan till England ännu bättre! :)

tre saker du inte klarar dig utan?
Mobilen, Familjen, Kompisarna

favorit serie på tv?
The Hills!

Kommentarer
Postat av: elin

svar: Tack så mycket!



en fråga: hur får du bloggen att bli bredare? :)

2009-02-28 @ 19:21:35
URL:
Postat av: antonia

okej tack:)<3

2009-02-28 @ 20:19:27
URL:
Postat av: Luisa

jaha blir nyfiken på att få se dom! Köpte själv et par snyga skor idag fr se om jag lägge rupp dom imorogn!



Ojvad mkt man fick veta av dig nu =) Hoppas du haft en bra helg! Puss

2009-03-01 @ 02:42:02
URL:
Postat av: Anonym

Skulle du vilja vara känd? :)



Kram

/Linnéa

2009-03-01 @ 11:12:11
URL:
Postat av: isabelle

Tack :)

Jag hann visst inte vara med och fråga men såg att du fick många frågor endå :)

2009-03-01 @ 12:03:22
URL:
Postat av: CE LIA VIL HEL MSS ON - Fo to ~ Ill ust rat ion ~ Blo gg des ign

Fin blogg :D

2009-03-01 @ 13:45:42
URL:
Postat av: ida

hihi ja :) det var skit kul!

2009-03-01 @ 14:22:32
URL:
Postat av: Wickan Ahlin

hihi :) gjort idag då?

Värsta pinsamt de där med tröjan haha :D

2009-03-01 @ 15:37:47
URL:
Postat av: Emelie -EmeliesPlace

bra svar :)

2009-03-01 @ 16:58:05
URL:
Postat av: ELLEN

Svar: Tack för att du sa till, haha :D Jag gillar svaren! Raka och ärliga :) bra jobbat ♥

2009-03-01 @ 18:47:25
URL:
Postat av: Fanny

bra svar ;D

2009-03-03 @ 12:22:25
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback