RSS 2.0

shoppat

Igår var jag med älskade Elin i centrum och shoppade lite. Vi åt på burger king och sen shoppade vi loss. Fast vi köpte igentligen inte så mkt :P Här kommer bilder och beskrivningar på vad jag köpte:
/mickan


ett vänskapsband, elin har det andra <3                  ett vitt långt linne (vet inte om jag ska lämna tillbaka det)

ett flätat band som man har runt huvudet. Köpte även i brun         En blå jätteskön t-shirt. Man kan ha
                                                                                                                   den under höga brallor

Kommentarer
Postat av: Felicia

finfina grejer!! (:

2009-02-22 @ 21:23:27
URL:
Postat av: Anonym

fina grejer! hur gör du så man inte kan ta fotona?

2009-02-23 @ 11:39:29
Postat av: Tanya

vilka fina grejer du har köpt! :)

Frågar samma sak som personen ovan, hur gör du så man inte kan ta fotona från inlägget?

2009-02-23 @ 13:01:39
URL:
Postat av: Tanya

Eller de går ju att spara bilderna..la märke till de nyss

2009-02-23 @ 13:02:08
URL:
Postat av: mickan

jag skyddar de. Gå in på designadinblogg.se och där står allt som du ska göra ;)

2009-02-23 @ 19:40:27
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback