RSS 2.0

favvoörhängen

Här kommer de efterlängtade örhängena. Jag tog inte på så många eftersom jag inte hade tid och jag har inte heller så jättefina "/ Men jag hoppas att ni blir glada över att höra att jag lägger in favvoväskor! Där har jag många minsann! :)
/mickan


pärlörhängen i alla storlekar kommer alltid till användning! Jag lovar! :) Du är jättesnygga till nästan allt!

stora ringörhängen är supersnyggt att ha till en festig luck!    Små gula örhängerna passar till allt gult,
                                                                                                             det är snyggt!

örhängerna till vänster är jättesöta tycker jag, rosa o lila. I de färgerna har jag mkt kläder! Diamant örhängerna är supersnygga när solen skiner! Då glänser de som bara den!

Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback