RSS 2.0

snöstorm

Hallå där kött o blåbär! Shit va det snöade idag, minst en decimeter snö ute ju! Jag och elina skulle ju praoa idag men vi fick visst ledigt så vi stack till skolan (tvång). På vägen till henne skulle jag gå upp för trottoaren och snubbla till. Pladask så gick jag ner i splitt och ramlade ner på rumpan i snön. Sen när elina och jag var påväg till skolan ramlade vi minst femtioelva gånger! Inte undra på varför jag har ont i min ruuuumpa hihi.
I skolan var det bara julpyssel och film så det va chill. Sen stack jag till elina och bakade lussebullar. Vi åkte till hennes träning och träffa Katarina som också spelar i hennes lag (jag vet att du läser detta och du var skitbra katta!). Båda var asbra. Runt 20.30 tog vi bussen hem till henne och åt varma lussebullar/lussekatter/saffransbullar haha.
Nu sitter jag här hemma alldeles nyduschad. Kan ni känna lukten av min varma choklad tränga genom datan? Kanske inte, godnatt iallafall.

långt inlägg..

Kommentarer
Postat av: Páscal UF

Hej, vi är ett UF-företag från Linköping som tillverkar och säljer armband!

Nu har vi lagt upp en hel del nya armband på vår blogg så tveka inte på att besöka oss! Psst.. alla armband kostar 60:- med inräknad frakt och emballage! Mvh Páscal UF.

2009-12-16 @ 11:28:54
URL:
Postat av: sonja

va fin blogg (:

2009-12-16 @ 17:00:10
URL:
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken söt blogg :D

ta hand om dig !

2009-12-16 @ 17:43:55
URL:
Postat av: Bianca<3

Verkligen bra blogg!! älskar din stil:D

2009-12-16 @ 20:33:47
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback