RSS 2.0

off i go!



Here I come Spain! Om några timmar åker jag hemifrån till flyget som går mot Spanien. Längtar som bara den att få träffa släkten! Många av er tror säkert att det är varmt där just nu men faktum är att det är snö där jag ska vara. Temperaturen ska dock stiga under veckan och hoppas att det blir över 10 grader. Julafton och nyår ska firas där nere, spanjorerna blir helt galna på nyårsafton haha. Ni ska bara se hur mycket raketer som far överallt när klockan har slagit tolv. Men ni får ha det så bra här i lugna Sverige och jag ska uppdatera så ofta jag kan även fast det knappt blir ett inlägg om dagen.
HA DET SÅ BRA

Kommentarer
Postat av: Amanda

JAG KOMMER SAKNA DIG MICKAN! Ha det underbart :D

2009-12-21 @ 21:53:50
URL:
Postat av: mia

Snygg header!=)

2009-12-23 @ 08:47:00
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback