RSS 2.0

Mjukishoodie



Mjukishoodie från OHIO

Igår slagga elin hemma hos mej. Vi hade det gr8 som vanligt! Hon hade sin laptop och jag min, vi låg på två stora kuddar på golvet och va inne samtidigt - datanördar! Runt fyra på natten somnade båda och trötta som vi var vaknade vi kl. ett! Hela dygnet vreds om så vi åt brunch (breakfast+lunch) istället för bara frukost. Sen bar det av till stan för att shoppa julklappar. Ååh det var en sån mysig julstämning med sång, ljus och snö som fall där inne i stan. Äntligen kom snön! Allt la sig som ett vitt täcke över gatorna. En julklapp till syrran (sshhh..) och en ljusrosa hoodie fick följa med hem! Hihih suuperskön! Jag ska gå och lägga mej tidigt idag så att jag vrider tillbaka uret igen.
puss

p.s  jag ska slinga ljusa slingor.

Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback