RSS 2.0

kroppsstrumpa


fodral & armband gina tricot, strumpbyxor, pälsväst bikbok

Igår köpte jag ett efterlängtat svart fodral (kroppsstrumpan) som jag har på mej på bilden. Jääääättetajt så jag får kråla mej i det, men tillslut sitter den! Och jag KAN andas! Man kan matcha den med flera olika saker, antingen kan man ha den som en tröja eller som en klänning. Den går ungefär ner till knäna men jag har ju knögglat och haft mej.
Ett apsnyggt fodral hittar ni på American Apparel, men då får ni även betala för det ordentligt! Den har mer urringning och går ner på ryggen. Men jag tyckte priset var för högt så jag håller mej till ginas som funkar lika bra!
peace

Kommentarer
Postat av: mia

snyggt!=)

2009-12-14 @ 17:56:51
URL:
Postat av: Jenny

Jättesnygt!! Är allt är bra i snöovädret?:)

2009-12-16 @ 16:29:27
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback