RSS 2.0

i cut my hair in two pices. one i lost and one stills on my head

Rubriken säger nästan allt jag tänker skriva i inlägget så jag hoppar det mesta. Va hos frissan och sa max 5 cm, de klippte säkert 8 cm! Man ska alltid säga mindre än man vill klippa sig hos frissan för det blir alltid kortare än vad man förväntade sig, känner jag iallafall. Imorgon kommer bild på det. Ska även slinga ljusare slingor i veckan men det gör jag hemma. Mamma har redan köpt färg:


jag ska inte ha så STARKA slingor utan jag vill att det ska smälta in mer.


Kommentarer
Postat av: Carita

å vad jag älskar såna förändringar! det blir säkert sjukt fint.

2009-12-14 @ 07:56:12
URL:
Postat av: alicia

jag älskar ringen på din header!

är det den från hm?

2009-12-14 @ 17:54:17
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback