RSS 2.0

false

Inlägget nedan är lite falskt... sorry. Eller inte hela men den sista meningen där det stâr att det är varmt är falsk. Bilden är pâ en termometer där ute som ALLTID gâr fel! Ena dagen stâr det 42 grader och dagen efter 18 grader.
Nu sitter jag hemma hos morbror, vi kom nyss hem frân att ha spelat bowling och biljard. "Telepizza" levererar snart vâra pizzor och New Moon är pâ, kan det bli bättre? Jag och syrran ska även sova här. Tidigare idag var vi hemma hos mammas kusin med halva släkten minst. Bästa släktingar :) We had a great time.
Nu ska lilla kusin bada bubbelbad sâ jag ska väl se till sâ att hon inte drunknar, mohaha. Har märkt att det är sâ mânga här i Spanien som läser bloggen och Google translate funkar inte sâ bra sâ ibland kommer jag skriva lite pâ spanska om ni inte har nât emot det :)
C ya


Español: Hoy e estade con los tios y primos encasa de Raquel. Lo e pasade bomba, ya sabeis que soys los mejores :) Jaja, Luego vino Rubèn, Marta y Valvanera y nos hemos ido a la bolera a jugar a los bolos y al billar. Muuy diver! Bueno, ahora vamos a pedir de telepizza y ver Luna Nueva. Tambien vamos a dormir aqui. ¿Puede ser mejor? Nos vemos pronto, asta luego!

Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback