RSS 2.0

dagens händelse 16/12

Jag har lite exem på halsen och lite på axlarna som ni nog inte visste. Jag och elina var hemma hos mig och hon skulle på ridning om 15 min. Jag ville följa med och tänkte inte på att mitt exem kunde förvärras lite eftersom jag är lite känslig för hästar. Vi sprang iallafall till henne och bytte om och drog till ridningen. Jag satt på läktaren och kände hur halsen började svullna till lite och fick svårare att andas men det var så lite så jag satt kvar. När det var slut kliade det som sjutton på hela mej, jag lovar jobbigaste känslan i världen! När jag kom hem var jag röd som en tomat runt halsen och axlarna, även lite i fejjan så jag duschade av mej och krämade på så mycket jag kunde. Shiiit vad det kliade och jag visste verkligen inte att jag var så allergisk mot hästar. Det blir väl att jag inte får se de på ett tag. Sitter fortfarande här i fruktansvärt lidande men jag är van. Hoppas att det går över tills imorgon. Och jag kan andas igen!

Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback