RSS 2.0

SVAR

Här kommer svaren på frågorna några ställde.
Ikväll eller imorron kommer bilderna (se inlägg nedan).


hur många gånger har du åkt till spanien ? första gången var när jag var 5-6 månader. Sen har det pågått runt 2ggr/år och vissa år 3ggr. Så kanske runt 23-30 gånger (:

känner du några där? JA!, halva min släkt och några få kompisar.

brukar du bo hos några ni känner eller på hotell? brukar bo hos mormor o morfar men när vi ska till havet så hyr vi lägenhet.

åkte du dit med några kompisar eller med familjen? :) Med familjen. Sen kom mormor o morfar, morbror, en till morbror och hans fru + lilla kussen :)

gaash! stoppa i mej i resväskan, pleeease.hur varmt var det däär då ? säkert 40 eller? :oo hade gärna stoppat dej i resväskan om det inte var för alla kläder :P joo, några dagar var det över 40 grader faktist! Men de flesta var det runt 36-39 grader - men det var svårt att hålla sej torr från all fuktighet och svett :/ man kunde andas iaf (:

härligt att åka till spanien. har aldrig varit där. hur länge har du haft bloggen? Jättehärligt var det! Nu har jag haft bloggen i ca 1 år och 2 månader, kolla inte längst bak i arkivet! Ingen vacker syn alltså.

är det där du ska vara? (bilden) Har vart, precis! :)

vilka åkte du dit med? Som sagt, med familjen (8

Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback