RSS 2.0

no longer



Herregud vad brännan försvinner snabbt :( När man vill va fin till skolfoto så försvinner allt. Får väl ta och sola mitt lilla hemsolarium. Täcker ansikte och byst, inge mer.. men man får turas om. Så litet är det. De ända ställerna som brännan sitter kvar ett tag är benen och magen. I ansiktet och på armarna ser jag ut som ett lik... snart iaf.
Jag är inte en sån person som är så blek att man bländas av skinnet, men nära på. Tur att man har en spanjorska som mamma så man åker till värmen ofta.
Nu måste jag städa mitt rum,
laaaaater

-ni får nöja er med en gammal bild tills jag har laddat upp nya.


Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback