RSS 2.0

pousklouv

Jag fick ett förtidigt påsklov. Eftersom jag har vart sjuk sen igår så började mitt påsklov då! :D Och idag slutar min klass 15.10 så då får alla påsklov (alla i min klass då). Gud vad skönt det ska bli. Extra skönt eftersom vädret är heeelt fantastiskt! Jag och mamma har suttit och solat på balkongen och hon blir jättelätt brun så hon fick faktist märke av solen!! Hon hade 15 solkräm och jag hade ingenting. Vi satt där i kanske en timme och hon blev brun! Jag då... ingenting! Men det är 10 grader ute så jag får vänta tills det blir sommar, då blir jag brun. Lääängtar! Vad ska ni göra på påsklovet?
Blir hemma de första dagarna ända tills torsdag för då drar jag till Gotland med Elin, Frida o Jennie! Gud va kul det ska bli, längtar som bara den. Kommer hem på måndag mitt på dan. Uppdateringen av bloggen blir inte så bra som ni säkert förstår. Jag vill njuta av lovet och inte sitta vid datan så mkt. Men å andra sidan så kommer det en vecka efter lovet fullt av bilder från härliga Gotland och innan det.
Jag kommer uppdatera som vanligt tills torsdag då jag drar. vi hörs ikväll
/mickan


Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback