RSS 2.0

måndag.

och så kom måndag igen.. -.- inte riktigt längtad.
skolan var okej, det gick ganska snabbt. efter skolan så kom jag på att jag inte hade några nycklar (som vanligt) så att jag trog hem till elin och frida <3 först gick elin och jag ut med deras hund sigge och är suupersöt! sen gjorde elin och frida lite läxor och då kollade jag på Smallville (eller hur det stavas) (a)
när de var klara så gjode vi tillsammans franska läxan. vi skulle skriva brev till några i Liiiidingö ! Jag hade fått en tjej som heter Sofia. Hon verkar väl sjysst! :) när vi hade gjort klar den så ville elin och frida ha några låtar fårn min mobil så de tog den och höll på lite. frida blev inte riktigt klar eftersom jag var tvungen att dra på träning. hon får fortsätta imorron ;)
träningen var väl okej, det gick inte så bra i sörv... men det går att träna på :D
jag skrev upp mej för att få åka till stockholms open den 4/10 och det är bara 10 som får följa med så jag hoppas ju att jag är en av de! vi får se..
men nu ska jag kolla lite på moovie så vi ses !
xoxo /mickan


Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback