RSS 2.0

tråkigt höstlov hittills

hejsan !
höstlovet är rätt tråkigt hittills faktist. jag har inget att göra och ingen verkar kunna göra nåt heller. på fredag blir det nog roligast. då ska jag på bio med några kompisar från min förra klass, nora och shadan <3. vi vet inte vilken film vi ska se än, men vi funderar på att se step brothers. på onsdag eller torsdag ska jag till stockholm me mamma och syrran. vi ska höstshoppa lite :) det är ju alltid kul. hoppas att ni har det lite roligare än vad jag har.. :) ha det bra!
/mickan™


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, höstlovet är /har varit jätte-tråkigt hittils, håller med ;)

2008-10-28 @ 17:37:35

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback