RSS 2.0

dålig dåligare dåligaste mickan på att uppdatera!

jag vet, jag vet, jag vet! asså det är säkert inga som läser denna blogg längre eftersom det är så dålig uppdatering och det är väldigt tråkigt tycker jag oxå!
antingen är det så att jag inte hinner eftersom vi har supermkt läxor och sånt i början på terminen nu eller så är det så att några dagar har jag helt enkelt inte orkat.
jag har sagt flera gånger att jag ska bli bättre på att blogg och jag har sagt till mej själv att jag måste det... men det har aldrig blivit så.
jag är en dålig bloggare helt enkelt! :(
jag vet inte vad som kommer hända denna vecka, för det mesta tråkig skola. MEEEN på söndag 12/10 fyller jag 13 åår! :D då är det sjäääälvklart att jag ska skriva ett inlägg om hur det va på min födelsedag ;) och det kan jag faktist lova!
jag kanske skriver några inlägg till denna vecka tills på söndag, men som ni vet... man kan inte lita på mej när det gäller bloggandet. ajabaja mickan!
Nu ska jag läsa lite, det är svenskaläxan till imorron -.-
kisses  /mickan™



hör inte till inlägget, men han är såå snygg <33

Kommentarer
Postat av: nuura

HAN ÄR BARA MIN ! (aaaa) ♥♥ Love U mickan

2008-10-08 @ 19:39:38
URL:
Postat av: mickan

nehee, han är miin :D (A) <33

love u too bästis <3

2008-10-10 @ 17:29:10
URL:
Postat av: mickan

eller vi delar :) jag får överkroppen och du får underkroppen. (aaaa) <33

2008-10-10 @ 17:30:17
URL:
Postat av: nura

Thaha näe jag tar hela :) <3

2008-10-15 @ 15:22:44
URL:
Postat av: Anonym

he is my man!

2008-10-15 @ 18:21:17
Postat av: mickan

neej nora ! då blir det orättvist jöö! :P

okej, vi gör såhär:

vi har honom varannan vecka :D hahhaha <3

2008-10-16 @ 18:16:48
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback