RSS 2.0

jannica and snow has make my day.

hello chics and maybe boys :)
idag har jag vart hos tandläkaren och de sa att jag hade väldigt rena och fina tänder, inga hål iaf :) sen åkte jag tillbaka till skolan -.- och hade syslöjd. jag hann inte så jättemkt för vi skulle på någon konsert uppe i centrum. den var okej...
sen åt vi lunch i skolan, biff me ris.det var gottigotti :) vi hade några lektioner och sen hade jag utvekclingssamtal. allt gick flytande (a)
sen sjuttsade mamma mej och jannica hem till jannica. vi åt lite mellis och gjorde some läxor. sen stack vi ut i hääärliga snön och åkte pulka med hennes två-åriga bror (aa) hahha, vi bara ramlade hit och dit x) jannica, you make my afternoon :) <3 pusspåer
/mickan


Kommentarer
Postat av: syrran

sööt bild(a)

2008-11-26 @ 09:16:21
Postat av: Farfar

Bra blogg tycker jag. Kör på.

2008-11-27 @ 19:20:54

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback