RSS 2.0

chill, centrum och mands.

tjabba!
igår kväll bestämde jag och jennie att vi skulle dra till köpcentret. vi åkte dit idag på morronen och träffade elin och frida där. vi gick runt och kollade lite i affärer osv. jag köpte bara ett par tights eftersom jag sparar till en sak... vi träffade lots of people där. efter kanske 3 timmar åkte vi hem. jag var hemma kanske nån halvtimme innan amanda kom till mej :) supertrevlig tjej som jag gick lågstadiet o mellanstadiet tillsammans med. nu går vi i samma skola men inte samma klass. vi satt lite vid datan och jag visade henne photoshop. sen stack vi hem till henne och försökte installera det men baajs, det funkade inte!  "/  ska dit nån annan dag och försöka igen. men nu ska jag roa mej lite med självaste photoshop :) puss o kram
/mickan

 
till
 till
 av mickan


Kommentarer
Postat av: syrran

hon är verkligen snäll;D lillasyrran oxå<3

2008-12-06 @ 14:06:20

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback