RSS 2.0

26 juni; torsdag

tjabba :D idag vaknade jag vid tio ungefär, syrran väckte mej, jag hade ringklocka men jag somnade om... vi gick och kollade lite på tv och åt lite frukost, vi kollade på nanny ser dej! igen, hahah. sen gick vi och satte oss vid datan, jag var inne lite på pea/msn. men det var inte så många inne. när kl. var typ två så åt iv lunch, vi gjorde ravioli, det är enkelt. efter maten så tog vi ut disken och lite sånt, vi städade lite för ikväll ska mormor och morfar komma till oss (de bor i spanien). när vi var klara så ringde jag amanda (mands@) vi har känt varann i 5 hela år, suuuuper sjysst tjej! hon och hennes syrra cyklade till oss, annika (min syrra) var me alexandra (amandas syrra) och jag var me amanda :D vi chillade lite först vid datan och sen var vi lite me syrrorna. lite senare gick vi ut, jag visade min enhjuling (a) och de fick prova. det gick inte så bra men det kommer ; ) det var bra för att vara första gången! sen följde vi me hem till de. jag cyklade enhjuling dit (a) hihhi, det är jättekuul! sen stack jag och syrran hem. vi kanske ska höras ikväll lite senare. sen gick jag in på datan lite och skriver det här :D ikväll ska jag kolla på matchen mellan spanien-ryssland. jag tror att spanien vinner stort och det hoppas jag oxå. typ 2-0 eller mer! vi ses!
pusshej /mickan

Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback