RSS 2.0

24 juni; tisdag

tjabba, jag har typ inget att skriva om idag, det var ganska tråkit typ ;p men jag ska bara säga att när jag var ute så såg jag en fågel på en gräsmatta, den hade flygit in i ett fönster ;( men den var inte död, den hade bara fått en chock. så jag tog upp den fast inte me händerna, utan jackan och då satte den sej på min ärm. jag satt me den ett tag och försökte värma den och lite senare så flög den iväg :D min syrra döpte den till kurt ;D den klarade sej, jag tror att jag ska bli fågelskötare ; ) haha (eller inte!) (a) ha det braa,
Cs /mickan

 P.S  fast sen fick jag reda på att den hade bajjat på min jacka -.- D.S


  

Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback