RSS 2.0

22 juni; söndag

(idag är det måndag men jag skriver om igår) idag vaknade jag och frida kl. 10. jag sa att hon inte fick väcka mej innan tio men hon sov då. vi åt frukost och kollade på tv. sen duschade jag och vi drog till stinsen. jag gick in på kicks och köpte en ny mascara, sen gick vi till burgerking och åt lunch. jag och frida tog samma, nån som hette crispy nånting... vi hittade kuponger som det stod: köp en crispy grejs och få en till på köpet ; ) så att vi gjorde det.
sen åkte vi till coop och hjälpte mama att handla ;p och sen hem. vi typ chillade i 1 timme eller nåt, sen kom hanna som ska sova hos oss ikväll (a) då gick frida hem, för vi skulle ha gäster lite senare. kl. 18 kom gästerna och det var: Simon, (7), Maria, (mamma), Niclas, (pappa). simon och jag körde lite the sims ; ) haha.
sen var det middag. jag, simon, annika och hanna satt i ett bord och de vuxna i ett annat. vi åt paella :D sen gick vi upp och körde the sims medans annika och hanna kollade på film (isprinsessan -.-) lite senare så var det efterrätt. det var choklad kaka me jordgubbar och grädde, MUUMMS!! sen spelade vi lite sims igeeen! -.- men seen, så kollade vi på matchen mellan spanien-italien i fotboll. spanien vann såklart! :D haha, 4-2 (fast i straffar)
sen gick gästerna hem och vi gick och fixade oss till att soova ;p jag skulle sova i mitt rum och annika och hanna i annikas rum, men när mamma sa godnatt till mej så smög jag in i annikas rum, jag la mej me hanna och sov, fast vi spelade lite kort och kronglade lite... hahhah.
när kl. var tjugo över ett så bestämde vi att vi skulle sova. annika la sej i sin säng och jag i hannas säng, haha, jag sov där. ha det bra, ikväll skriver jag om idag ; )
Cs /mickan

Kommentarer
Postat av: frida

du sa ju att du inte gillade att sova brevid ngn annan ? :O

2008-06-23 @ 18:48:33

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback