RSS 2.0

21 juni; lördag

shuuulilu :D idag vaknade jag kvart i elva och jag försov mej inte! jag fick faktist sova så länga (a) frida skickade ett sms till mej och undradeifall vi kunde göra nåt och det är klart att vi kunde :D jag städade mitt rum och sen cyklade jag upp till henne. vi satte oss vid datan för att jag skulle hjälpa henne med sin blogg, (fridast.blogg.se) och vi valde lite bilder och så.
sen åt vi lite lunch och sedan stack vi hem till mej. vi tänkte åka till stinsen men lixom kl. var fyra och stinsen stänger fem på lördagar. vi stannade hemma hos mej och chillade lite :D
sen kom vi på att vi kunde sova hos mej! vi fick det för våra snälla pappor och mammor (a) vi stack upp till henne och hon åt lite pizza och hämtade lite saker, sen sjuttsade jag henne hem till mej igen på cykeln (a) hemma åt jag middag och vi kollade lite på tv. nu sitter vi här och jag skriver min blogg och hon hennes, det måste man ju göra varje dag ; )
ikväll ska vi ha det mysigt, kanske kolla på lite film och äta lite godis och läsk som man brukar göra vettni :D nu ska vi fortsätta ha kuuul,
Cs /mickan
likadana skor (a) adidas <3

Kommentarer
Postat av: fridast

höhö , godis & läsk stort intresse för mig! (a)<3

2008-06-21 @ 21:56:54
Postat av: mickan

hihhi, visst! <3

2008-06-21 @ 21:57:12

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback