RSS 2.0

19 juni; torsdag

hejsan! idag vaknade jag kl. 9! jag var tvungen eftersom att min tenniskompis skulle komma kl. 10. jag och min syrra gick upp och gjorde frukost och gjorde i ordning oss. kl. 10 var de här. (min kompis Emilia m. lillasyrran Evelina) vi började med att visa de runt i huset. sen spelade vi lite spel och så. sedan gick vi ut och hoppade hopprep ;p de kunde en massa tricks ;D sen gick vi in och åt lunch. potatismos med schnittser. det var jättegott! kl. 13 spelade vi wii , haha. vi hade jättekul! sen gick vi ut en sväng till och cyklade enhjuling. klockan gick verkligen snabbt!! för klockan halv fyra kom deras pappa och skulle hämta de. :( imorron åker de till spanien :D hoppas att ni har det trevligt däär! det är alltid kul i spanien xD iaf, jag och min syrra gick och satte oss vid datan, jag fixade min blogg, visst har den blivit snygg? ; ) (det är pappa osm har gjort det, jag har sagt hur jag vill ha) TACK pappa! sen åt vi middag, vi åt mackaroner med köttfärssås. suuupergott! :D vi kollade lite på tv och medans mamma och pappa gick och diskade så kollade jag och syrran lite till på tv. vi kollade på två program som heter Ex-effect och Next på MTV. de är ruuliga ;p och nu sitter jag väl här och skriver och skriver som vanligt. det är jättekuuul :D men nu ska jag se hur det går för pappa, vi ska fixa andra bilder här uppe ni vet. det blir kanske klart ikväll. hooppas! kommentera vad ni tycker när det är klart snälla! :D
ha det gött! /mickan

Kommentarer
Postat av: sara

jag tycker att din nya design är jättefin:)

2008-06-20 @ 10:27:51
Postat av: Anna

Det blev jättesnyggt!

2008-06-20 @ 18:13:51
URL:
Postat av: mickan

tack! <33

2008-06-20 @ 22:53:26

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback