RSS 2.0

18 juni; onsdag

helloo. idag hade jag ringklockan på 9.45, när det ringde så stängde jag av den, men sen så somnade jag om till 10.50!! -.- jag skyndade att klä på mej och äta frukost och drog till en kompis. vi körde Buzz på playstation och det var jättekul, jag vann faktist två gånger :D vi åt pannkakor me hallonsylt, muums! när kl. var 15.00 så cyklade jag till gärdet och hämtade min syrra från frititds. vi cyklade hem och satt oss vid datan. Kl. 18.00 skulle vi bort till våra gamla grannar johnson/forsgren som precis har flyttat. jag duschade lite snabbt och sen gick vi dit. de har flyttat till ett jättestort hus, superfint. de har en studsmatta :D vi hoppade lite och sen var det dags för middag. vi åt kyckling med nån röra av cozz cozz eller hur det stavas och lite grönsaker, det var jättegott! sen hoppade vi lite till. när matchen började mellan sverige-ryssland så kollade vi på det, tyvärr så blev den inte så lyckad till sverige, de förlorade med 2-0 till ryssland! :( vi blev jättearga!! ;p sen hoppade vi studsmatta lite till när det var mörkt, inte jättemörkt eftersom att det är sommar. när kl. var runt 23 så gick vi hem. då var det dags att soova :D natti natti. det var en superdag :D
pusshej /mickan
hoppar studsmatta

Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback