RSS 2.0

17 juni; tisdag

shubaluba :D idag vaknade jag kl.10 igen ;p jag gick upp och åt frukost och som vanligt så var ingen hemma. jag kollade på nanny ser dej! igen, haha, beroende eller nåt. jag ringde nora kl. 10.30 så att hon skulle vakna! vi hade bestämt att jag skulle väcka henne på tel. haha. efter att hon hade gjort sej i ordning och så, cyklade hon till mej. 
vi kollade om "nån" var inne på msn... xD men det var inte så många. sen gick vi ut och kastade lite frisbee, haha. nora "råkade" kasta upp den på grannesn tak!! så att jag fick plinga på och klättra upp på taket och hämta den!! haha, det var kuul att gå på taket faktist ;p sen cyklade vi upp till krutan och vinglade lite... men lite senare började det att regna! inte kul. jätteblöta kom vi hem och då var pappa hemma för att göra lunch. vi åt kyckling me pasta och kollade på American Pie 1.  världens "konstigaste" film tyckte vi, men den var bra ;p
sen spelade vi lite wii :D senare drog vi ut igen upp till krutan och vinglade lite till. vi "gungade" och gjorde lite annat...(säg inte till nån, nora) sen cyklade vi lite omkring och nora "råkade" putta mej in i en buske!! (inte kul alls) , kom hem aldeles lerig.
sen satt vi vid datan lite och sen upptäckte hon att hon skulla vara hemma vid 18, kl. var 18.06, inte så farligt men hon fick "panik" och rullade hem, hahaha :D och nu sitter jag här och bloggar. det har vart en solig OCH regnig dag, men den får duga :D vi ses!
din lilla mickan :D


 
bara kul att ha en bild på en sol typ ^^

Kommentarer
Postat av: syrran

heej, vad rolig dag du har haft ;p

2008-06-17 @ 18:45:09
Postat av: Svante

Det ser bra ut, fortsätt som du börat.

2008-06-17 @ 19:13:11

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback