RSS 2.0

14 juni; lördag

Idag har det inte varit sol och varmt som det borde vara på sommaren, det har regnat och varit kallt. Jag har bara varit hemma och slappat idag,(as usual). på morronen spelade jag ett spel som heter Settlers of Catan me familjen. Jag vann såklart  ; ) ikväll ska jag kolla på matchen mellan sverige-spanien, jag tror att spanien vinner. sverige gör kanske nåt mål men spanien vinner, de är faktist mkt bättre ;p jag jobbar på min hemsida just nu, www.larsell.se/mickaan ska den heta, men den finns inte än så det är ingen idé att försöka kolla. jag säger till när den är klar, ni får gärna kolla in den då. jag har en direkt länk till min blogg från min hemsida :D Men nu ska jag fortsätta, ha det bra
puuuss /mickan
haha, nöjd me min blogg, hoppas att den blir bra :D

Kommentarer
Postat av: sara

vad kul :) altså, att du har fixat en blogg!

2008-06-15 @ 10:47:52
URL:
Postat av: mickan

aa, haha, äntligen :D

2008-06-15 @ 21:25:09

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback