RSS 2.0

superskönt!

wenas! nu har jag vart i spanien i 1 vecka och 1 dag. det är superbra väder. just nu har vi 37 grader! igâr kväll kl. 21 var det 36 grader, sâ vi tog en liten promenad och ett kvällsdopp i morbrors flickväns pool. det var jättevarmt fast jag är en stoor badkruka :S vi âkte och shoppade lite me morbror Nacho och hans flickvän Nuria. jag skule köpa skor, men det fanns inte i min storlek... jag köpte 2 tröjor istället. (bilder kommer när jag har âkt hem till Sverige) jag har det jätteskönt här. hoppas att ni har det i Sverige oxâ!
saknar en massssssa!
hasta luego! /mickan

Kommentarer
Postat av: Susana

Tjaba Mickan. Parece que lo estais pasando muy bien, me encanta!. Así eran mis veranos en Logroño cuando yo era como tú, mucha piscina...

Aquí también hace calor, pero han dicho qu el domingo viene un frente frío y lluvia...que suerte que voy a España, no? sólo quedan tres dias para vernos, os voy a comer a besos!!!

Un beso a todos

Mamita

2008-07-31 @ 21:36:20
Postat av: mickaan@

hola mama! enseguida nos vemos. tengo muxisimas ganas! hace muxo calor aqui, ya veras. dale muxos besos a papà y a ti sola :)

beeeeeeesos y abraaaaazoa grandisimos!

/ mickan

2008-08-01 @ 21:03:56
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback