RSS 2.0

sigtuna + poolare <3

tja :) idag åkte mormor, morfar, syrran och jag till sigtuna :) det var jättehälit där , och idag var det ju första dagen på länga som det var så varmt :D äntligen! imorron ska jag till grönan så jag hoppas att det blir fint då också (A) vi åt och sen spelade vi minigolf och det blev oavgjort mellan mormor och mej, hon äger ju x) sen åkte vi hem och då kom alexandra en stund <3 vid nio typ så mötte jag frida vid macken och sen gick vi till amanda (fjidas@ & mands@) och "hämtade upp" henne <33 hon har färgat till lite brunare och det blev aaaassnyyyggt! <33 (vill oxå (a)) vi stack hem till mej och satt oss vid datan, lite pea och sen kollade vi faktist på gamla minnen , haha ! vi kollade på en film som vi hade gjort för jättelänge sen som hette 6B´s nyheter. hahha ! alla var fett små... men vi hade iaf jättekul, (garva ihjäl oss nästan) sen kollade vi på lite konståknings filmer på när min syrra åker. hon är så duktig :) <3 sen gick de och nu sitter jag här och skriver... här kommer lite roligt som jag har tagit från en annan blogg (A) fast jag frågade faktist ! (pernillarebecca.blogg.se)

vem?

vem är i rummet med dig? själv (A)
vem fick du senast sms av? mands <3
vem tänker du på nu? saknar shadan <3 .
vem pratade du senast i telefon med? fridds :)<3
vems hus var du senast i? ingen aning :o
vem önskar du var med dig nu? nora bästis <3
vem i din skola går dig mest på nerverna? ingen ?

var :

var går du i skolan? röjö, snart gärde
var är din mobiltelefon? brevid mej (A)
var är din mamma? nere och kollar tv
var sover du? i min säng ?
var handlar du mest? stinsen
var fick du tag i tröjan du har på dej? vaxholm :)
vart åkte du senast bil? sigtuna.
var i ditt rum är du? under sängen (loftsäng).


vad?

vad åt du senast? godis ;) .
vad är den närmaste saken som är blå? pennhållare -.-
vad gillar du mest med skolan? kompisar...
vad har du på fötterna? inget x)
vad är din favorit färg? olika ;)
vilken film såg du senast? ingen aning, snart greese :).
vad hör du just nu? syrrans tangentbord x)

/mickan


Kommentarer
Postat av: syrran

hahha:P mitt tangentbord <3 söötnos ;) Amanda har verkligen snyggt hår ;)<3

2008-07-10 @ 23:42:04

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback