RSS 2.0

nâgra dagar i spanien

hoola :) nu har jag vart 5 dagar i spanien och det är helt toppen! det är supervarmt, alla dagar runt 35 grader. jag har faktist blivit jättebrun (a) har oxâ hört att det är varmt i sverige, sköönt! vi har badat varje dag hittills. morbror har pool och min andra morbrors flickvän har oxâ en (a) tog me tennisracket för morbrors flickvän har en tennisbana oxâ. igâr gick vi till ett vattenland som vi har vart pâ nâgra âr innan. det heter Las piscinas del Lardero. min nya kusin som är 5 mânader gammal är jättesöt och heter Valvanera men syrran och jag kallar henne Valva. just nu sitter jag hemma hos morbror och skriver. Valva har hicka (a) men jag ville bara säga att vi har det bra här och jag saknar mânga. speciellt mamma och pappa (a). men ni fâr ha det sâ bra i sveriges skööna väder! jag ska hoppa i poolen nu (a) nos vemos!
chiaaao!
/mickan

Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback